Dag 14, 29/7/2014 - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van Susan Lanooy - WaarBenJij.nu Dag 14, 29/7/2014 - Reisverslag uit Levico Terme, Italië van Susan Lanooy - WaarBenJij.nu

Dag 14, 29/7/2014

Blijf op de hoogte en volg Susan

29 Juli 2014 | Italië, Levico Terme

Gisteravond om half 11, toen we net van plan waren naar bed te gaan, hoorden we opeens gerommel aan onze deur. Er komen 2 mannen onze kamer binnen. "Sind Sie falsch?" vraagt mijn vader. Nee, ze dachten dat ze wel goed zaten. Het is inderdaad een 4 persoons kamer, maar bij de receptie hebben ze niet gezegd dat we deze moesten delen met anderen, helemaal niet omdat mannen en vrouwen normaal gesproken niet bij elkaar op een kamer liggen. Dus de mannen gaan terug naar de recepie, en mijn vader gaat met ze mee. De man achter de receptie is niet zo aardig. Hij snapt het probleem pas na een tijdje. Er is nog een plek vrij op een vrouwenkamer, ik mocht zelf kiezen wat ik wilde. Ik besloot om bij mijn vader op de kamer te blijven, omdat ik me daar al helemaal had geïnstalleerd, bed opgedekt, enz. De mannen waren een beetje vreemd, ze kwamen uit Portugal, en spraken vrijwel geen Engels. Dat was wel jammer. Om 6 uur stonden ze op, terwijl je pas vanaf half 8 kon ontbijten. Maar een voordeel was dat wij om 7 uur plaats hadden in de douche. Om 8.15 zitten we op de fiets richting Trento. Het regent stevig door, maar een echte fietser kan daar tegen. Regenjasjes aan, en gaan. De eerste 50 km blijft het regenen. Net voor Trento wordt het droog. Trento is een mooie stad, met veel bezienswaardigheden. Wel is de weg om de stad uit te komen moeilijk te vinden. We blijken een heel stijl, smal weggetje in te moeten, een klim van meer dan 20% en dat wel 5 km lang. Het leek of je tegen een muur omhoog moest fietsen. Hier kwamen onze 36 tandjes achter goed van pas! Na nog veel gezoek naar de weg (je moet hier in Italie erg opletten dat je niet de snelweg op fietst), vinden we de weg naar Levico Therme. Het barst hier van de Nederlanders! In Levico Therme begint het weer te regenen. Snel opzoek naar een overnachtingsplek dus. Deze is gelukkig snel gevonden. Hopen dat het morgen weer wat.droger weer is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Levico Terme

Mijn eerste reis

Fietsreis naar Venetië

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

Weer thuis

04 Augustus 2014

Dag 19 (3/8/2014)

02 Augustus 2014

Dag 18 2/8/2014

02 Augustus 2014

Dag 17 (1/8/2014)

31 Juli 2014

Dag 16, 31/07/2014
Susan

Reisverslag fietsen van Eelde naar Venetië

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 3234

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: